دانلودTell Me More English آموزش زبان انگلیسی
نرم افزار
نرم افزار، بازی و ...
درباره وبلاگ


جهت قرار گرفتن تبلیغ شما در وبلاگ از طریق نظر خصوصی یا ID YAHOO: sepidehn2930 اقدام کنید . برای تبادل لینک از تبادل لینک هوشمند استفاده کنید .
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 14:4 :: نويسنده : admin

بعلاوه استفاده این نرم افزار در بیش از 10000 آموزشگاه، دانشکده و مراکز علمی آموزش زبان در سراسر دنیا موجب اطمینان خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است. علاوه بر این در این نرم افزار از یک هوش مصنوعی بسیار قدرتممند استفاده شده که سبب می شود مانند یک معلم به شما زبان انگلیسی را به صورت هوشمندانه و خستگی ناپذیر آموزش دهد. بیش از 5 میلیون کاربر در سراسر جهان از این نرم افزار محبوب استفاده می کنند و ارگان های معروفی همچون The U.S. State Department, the U.S. Government, the FBI, the Canadian Federal Government, EDS, BMW, Carnival Cruise Lines, Mercedes, Telefónica به طور کامل آنرا تضمین می کنند. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به سیستم تشخیص صدای بسیار پیشرفته که صدای شما را به خوبی آنالیز و شناسایی می کند و ایراد تلفظی شما را رفع می کند و همچنین بهره گیری از فن آوری نوین S.E.T.S. یا Spoken Error Tracking System که به یافتن ایرادهای تلفظی و نمایش دقیقی ایراد های شما می پردازد که با تمرین بلافاصله مانع تکرار آن در شخص و موجب تصحیح این ایراد برای همیشه می شود اشاره کرد. همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی قصد دارد این نرم افزار اموزش زبان را به صورت کاملآ رایگان برای شما کاربران گرامی قرار دهد
 

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:
 

فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

راهنمای عمومی رفع ارور اکسترکت:

http://server1.mihandownload.com/2012/Hamidreza/March-2012/Help.htm

لینک مستقیم

server1.mihandownload.com/2012/Hamidreza/May-2012/Tutorial/Tell.Me.more.English.%5Bwww.MihanDownload.com%5D.part1.rar

 

server1.mihandownload.com/2012/Hamidreza/May-2012/Tutorial/Tell.Me.more.English.%5Bwww.MihanDownload.com%5D.part2.rar

 

server1.mihandownload.com/2012/Hamidreza/May-2012/Tutorial/Tell.Me.more.English.%5Bwww.MihanDownload.com%5D.part3.rar

 

 

 

 

 

 


پونیشا :: نیروی کار مجازی Irandnn!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: